Ανακαλύπτοντας την “Καθαρή” Ομορφιά

Συνέντευξη με την Elda Conti, σύμβουλο ομορφιάς της Oway!


1) Το “Καθαρό” είναι ένα προσόν που περιέχει πολλές διαφορετικές
έννοιες. Σημαίνει «καθαρισμό» της φόρμουλας από συστατικά που
προκαλούν ερεθισμούς και είναι επιβλαβή, αλλά επίσης δίνει τη
δυνατότητα στους ανθρώπους να επιλέγουν καλλυντικά που δεν έχουν
μη αναστρέψιμες περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Τι, κατά την εμπειρία
σας, πρέπει να προσέξουμε για να έχουμε μια πραγματικά βιώσιμη
ρουτίνα ομορφιάς;


Πρόσφατες μελέτες αποκαλύπτουν ότι κάθε άτομο χρησιμοποιεί τουλάχιστον
7 καλλυντικά καθημερινά. Αυτός ο αριθμός είναι υψηλότερος για το γυναικείο
κοινό. Πολλαπλασιάστε αυτήν την αξία για κάθε ημέρα της ζωής μας και ίσως
έχουμε μεγαλύτερη επίγνωση του πόσο μια καθημερινή κίνηση μπορεί να
επηρεάσει την υγεία του δέρματός μας και του πλανήτη.

Κάθε προϊόν που εφαρμόζουμε απορροφάται από το δέρμα και από το σώμα
μας, και θα απελευθερωθεί εν μέρει στο περιβάλλον.
Δεν πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη μόνο το περιεχόμενο – και επομένως τα
υπολείμματα των προϊόντων που, ενώ καθαρίζονται, ρέουν στους υδροφορείς
και στο έδαφος – αλλά και τη συσκευασία, η οποία πρέπει να ανακυκλωθεί, να
υποστεί επεξεργασία και να απορριφθεί. Είμαστε ο μικρόκοσμος και ο
πλανήτης ο μακρόκοσμος: κάθε πράξη μας έχει αντίκτυπο.

2) Ποιες πληροφορίες πρέπει να διαβιβάζει στον καταναλωτή η INCI
(Διεθνής Ονοματολογία Καλλυντικών Συστατικών) μιας φόρμουλας που
ισχυρίζεται ότι είναι «clean» για να είναι αποτελεσματικά διαφανές;


Οι άνθρωποι είναι πολύ προσεκτικοί αλλά έχουν μόνο μερική γνώση των
ουσιών που αναφέρονται στην INCI και είναι δυνητικά επιβλαβείς για την
υγεία. Για το λόγο αυτό, η ύπαρξη ενός μύθου που καθορίζει την προέλευση
κάθε συστατικού που υπάρχει στον τύπο, είναι κάτι που μπορεί να βοηθήσει
σημαντικά τον καταναλωτή όταν κάνει μια επιλογή. Στην Oway όλες οι INCI
των ετικετών “μιλάνε”, επειδή προσδιορίζεται η προέλευση των συστατικών
που υπάρχουν σε κάθε νέα φόρμουλα. Η φρεσκάδα και η φυσικότητα μιας
πρώτης ύλης είναι σημαντικά χαρακτηριστικά.


3) Η απόκτηση όλων των εγγυήσεων σεβασμού για τον πλανήτη είναι
ένας μοχλός λήψης αποφάσεων, αλλά σίγουρα δεν είναι το παν για
όσους αναζητούν σύμμαχο έτσι ώστε να συμπεριλάβουν στη ρουτίνα
ομορφιάς τους. Με αυτή την έννοια, έχετε παρατηρήσει μεγαλύτερη
τάση από τους ανθρώπους να προτιμούν τα “clean” προϊόντα και
κυρίως λόγω των ευεργετικών ιδιοτήτων τους στο δέρμα;


Σήμερα είμαστε πιο ενημερωμένοι για τον σεβασμό του πλανήτη και
γνωρίζουμε το γεγονός ότι κάθε προσέγγιση που αγκαλιάζουμε, οδηγεί σε
άμεσο αποτέλεσμα σε αυτόν. Οι άνθρωποι θέλουν προϊόντα υψηλής
απόδοσης που είναι επίσης “καθαρά”. Όσοι “γεύονται” υπηρεσίες σε ένα
Oway σαλόνι ομορφιάς παρατηρούν αμέσως την διαφορά και την
αποτελεσματικότητα των προϊόντων και δημιουργούν πίστη τόσο για το ηθικό
τους περιεχόμενο όσο και για την απόδοσή τους.


4) Συνεπώς, μια σύνθεση πιστή στις αρχές της καθαρής
ομορφιάς προβλέπει την απομάκρυνση όλων των τοξικών ουσιών αλλά
και κατ ‘ανάγκη, την αντικατάστασή τους με πολύτιμες πρώτες ύλες
φυσικής προέλευσης, των οποίων η αποτελεσματικότητα δεν είναι
κατώτερη. Μπορείτε να μας δώσετε μερικά παραδείγματα προϊόντων ή
θεραπειών που έχουν αποδειχθεί ότι διαφοροποιούνται ακριβώς σε
σχέση με αυτήν την πτυχή;


Το Glowing Face Gommage είναι ένα προϊόν με βάση τον κόκκινο άργυρο,
του οποίου οι μικρόκοκκοι είναι σε θέση να εξομαλύνουν τις οξειδώσεις που
υπάρχουν στους πόρους του δέρματος και τις ρυτίδες, φωτίζοντας αμέσως το
πρόσωπο. Πρόκειται για ένα μηχανικό peeling, του οποίου το υπερδραστικό
συστατικό είναι το Epilobium, ένα λουλούδι που μειώνει το ένζυμο που
ευθύνεται για το σχηματισμό σμήγματος και διατηρεί την υφή του προϊόντος
απαλή και ευχάριστη. Αυτή η αλχημεία καθιστά το προϊόν ιδιαίτερο. Το
αποτέλεσμα είναι άμεσο: καθαρό, λαμπερό και ενυδατωμένο δέρμα.


5) Με βάση την εμπειρία σας, θα μπορούσατε να εντοπίσετε νέα
αιτήματα ή νέα ενδιαφέροντα στον τομέα της “καθαρής” ομορφιάς; Έχει
αυξηθεί η ευαισθητοποίηση των πολιτών για αυτήν την τάση;

Οι άνθρωποι θέλουν να νιώθουν καλά. Το καθήκον ενός ατόμου σαν εμένα,
που έχει συχνή επαφή με πελάτες, είναι να εκπαιδεύει και να ενημερώνει,
διασφαλίζοντας ότι θα πραγματοποιηθούν σωστά οι τελετουργίες.

Η προσοχή στα “καθαρά” καλλυντικά είναι μια δεξιοτεχνία που αφορά
καταναλωτές κάθε ηλικίας και επεκτείνεται στα αντικείμενα που μας
περιβάλλουν, με ανανεωμένη επίγνωση των ποιοτικών υλικών και των
πολύτιμων πρώτων υλών που διαρκούν με τον καιρό, όπως αυτό στη βάση
του Relaxing face roller.


Έχουμε επιστρέψει στην κατανάλωση λιγότερων για καλύτερη
κατανάλωση. Πιστεύω ότι όλοι αγαπούν να περιβάλλονται από όμορφα,
βιώσιμα, ποιοτικά αντικείμενα. Είναι μια νέα, όσο αρχαία, επίγνωση!

Συντακτική ομάδα της Onac